Tilaus- ja sopimusehdot
Sopimuksen osapuolet
Tämä sopimus sisältää Cafe & Bar 21:n ylläpitämän verkkokaupan käyttöä koskevat ehdot. Käyttäessään palvelua, ostaessaan tuotteita palvelusta tai rekisteröityessään palveluun käyttäjä hyväksyy tästä sopimuksesta ilmenevät ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.
Palveluntarjoajan yhteystiedot:
Cafe & Bar 21 verkkokauppa, Cafe21 Oy, Rovakatu 21 96200 Rovaniemi
Y-tunnus: 2466235-9
Käyttöoikeus
- Yksityiset kuluttajat:
Palvelu on tarkoitettu Suomessa, Euroopassa ja muualla maailmassa asuville yksityisille kuluttajille. - Yritykset:
Myös yritykset voivat käyttää palvelua. Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.
Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat palveluntarjoajalle.
Rekisteröityminen
- Käyttäjä voi rekisteröityä palvelun käyttäjäksi täyttämällä rekisteröitymistiedot valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen sekä salasanan. Käyttäjä voi tilata tuotteita myös rekisteröitymättä.
- Tilaamalla tuotteita käyttäjä vakuuttaa tutustuneensa näihin ehtoihin, hyväksyy ne ja sitoutuu noudattamaan niitä.
- Rekisteröityminen on maksutonta.
Käyttäjän vastuut ja velvollisuudet
- Käyttäjä vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä tilauksista. Käyttäjä on vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.
Henkilötietojen kerääminen ja käyttö
- Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen Euroopan Unionin tietosuojalain mukaisesta käsittelystä.
Tilaaminen
- Palvelusta tilattaessa sitova kauppasopimus syntyy, kun palvelun tarjoaja lähettää käyttäjälle tilausvahvistuksen, jossa tuotteen saatavuus ja toimitusaika vahvistetaan.
- Palvelun tarjoaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta tai toimittaa siitä vain osan niin halutessaan.
Yksityisyys
- Palveluntarjoaja vastaa palvelun käyttäjän yksityisyydestä. Palveluntarjoajalle luovutetut tiedot ovat suojattu eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille lukuunottamatta toiminnan kannalta välttämättömiä toimijoita kuten maksuntarjoajia, kuljetusyhtiöitä ja tuotteen valmistajia. Näissä tapauksessa vain välttämättömät tiedot luovutetaan.
- Palveluntarjoaja pidättää oikeuden siirtää käyttäjän tietoja viranomaisille epäiltäessä rikosta tai hyvän käytännön rikkomista.
- Käyttäjällä on oikeus tarkistaa, muuttaa tai pyytää poistamaan tietonsa palveluntarjoajan järjestelmästä. Pyynnöstä ilmoitamme käyttäjälle hänestä keräämämme tiedot.
- Noudatamme EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR General Data Protection Regulation).
Tuotteiden hinnat
- Tuotteen hinta on palvelun sivulla tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta.
- Hintaan lisätään toimituskulut. Maksu on tilauskohtainen ellei toisin mainita. Verkkokaupan tilauksille toimitusmaksu Suomessa on 7,90 €/tilaus (psl. vaatteet 4,90€). Toimitamme 7,90€ hintaiset paketit seurantakoodilla varustetulla Postin paketilla. Emme toimita Suomen ulkopuolelle. Tuotteiden nouto myymälästämme ilman toimitusmaksua on mahdollista valita kaikkiin tilauksiin Suomessa. Kulloinenkin toimitusmaksu ilmenee palvelussa ennen tilauksen suorittamista.
- Palvelussa hinnat ja kuljetuskustannukset ilmoitetaan käyttäjälle euroissa (EUR).
- Ilmoitetut hinnat sisältävät Suomen lainsäädännön mukaisen arvonlisäveron.
Tilaaminen ja maksaminen
- Kun tilaus on tehty palveluumme ja tilaaja saa vahvistusviestin tilauksen valmistumisesta, on sopimus palveluntarjoajan ja palvelun käyttäjän välillä syntynyt näiden ehtojen mukaisesti.
- Maksu täytyy olla suoritettu, jotta tilaus voidaan hyväksyä.
- Palveluntarjoaja voi hylätä minkä tahansa tilauksen.
- Verkkokaupassamme käyvät maksutavat: Klarna (verkkopankki, Visa, Mastercard)
- Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna AB:n (556737-0431) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna AB näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna AB on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
- Klarna AB:n (556737-0431), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00–18:00) tai info@klarna.fi.”
Toimitus
- Tilauksia toimitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika Suomeen on yleensä 1-7 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita tai jälkitoimituksessa, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa tai muun erikseen ilmoitetun ajan.
- Toimitusaika varastosta löytyvien tuotteiden osalta muualle maailmaan on 4-15 arkipäivää.
- Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
- Toimituskulut näkyvät verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
- Palvelun tarjoaja varaa itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksissä.
- Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Palautukset
- Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksensa tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä sähköpostitse infocafebar21.fi ja kysy palautusohjeita.
- Liitäthän palautukseen mukaan nimesi ja yhteystietosi palautuksen käsittelyä varten.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
- Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
- Jo toimitettujen pakettien osalta kuluttajalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa ilmoittamalla siitä palvelun tarjoajalle neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusoikeus ei koske elintarvikkeita, hygieniatuotteita eikä tuotteita, joita on muunneltu kuluttajan toiveiden mukaisesti.
- Palautuksen ehtona on, että
- tilaus on peruutettu myyntiehtojen mukaisesti ilmoittamalla siitä Valkolle viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta,
- tuote on käyttämätön,
- tuote on siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella ja
- tuote on pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa tai vastaavalla tavalla.
- Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisen jälkeen.
- Kuluttaja vastaa palautuksista ja vaihdoista aiheutuneista kuluista (pl. reklamaatiot).
- Palautusmaksu on Suomessa (vähintään) 7,50€/palautus
- Jos kuluttaja palauttaa tilauksensa osittain, Cafe21 Oy on oikeutettu perimään palautusmaksun lisäksi toimitusmaksun, mikäli lopullinen tilaussumma jää alle ilmaisen toimitusmaksun rajan ja kuluttaja on alunperin saanut toimituksen veloituksetta.
- Mikäli käyttäjä ei nouda pakettia ja se palautuu palveluntarjoajalle, Cafe21 Oy on oikeutettu perimään aiheutuneet kustannukset käyttäjältä.
- Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä sähköpostitseinfo@cafebar21.fi. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Muutokset palvelussa
Cafe21 Oy varaa oikeuden muuttaa palvelua, toimintatapoja ja näitä käyttöehtoja milloin tahansa. Ajantasaiset ehdot löytyvät palveluntarjoajan verkkosivuilta.
Erimielisyydet
Kaikki tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvotteluteitse sopia, ratkaistaan Lapin käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.